Welpen zijn meisjes en jongens van 6-10 jaar

Als welp ga je op avontuur en ontdekking door de jungleverhalen van Junglebook. Elke zaterdag- ochtend nieuwe avonturen van knutselen tot aan balspellen en van kanoën tot pionieren.

Wat doen de welpen
Plezier maken daar gaat het natuurlijk om maar kan je ook plezier maken en tegelijkertijd leren? Het kan, je leert namelijk samen spelen, team spelen, nieuwe vrienden maken, pionieren, kanoën en knopen.

Op het water
Op de warmere dagen worden de kano’s af en toe voor de dag gehaald en varen we in ‘t Lien. Ook proberen we eenmaal in het jaar met de boten van onze waterscouts te gaan varen.

Bijzondere bijeenkomsten
Welpen hebben elk jaar een themaweek waarbij we een week op kamp gaan. In de winter hebben we een winteroverlevingstocht.

De bijeenkomst is op zaterdagochtend van 10.00 tot 12.00 op het Pius Plein

Bekijk lidmaatschap